18.474 beoordelingen - Powered by TNS
Klantvriendelijkheid en dienstverlening staan hoog in het vaandel. De laatste keer kreeg ik, zonder dit vooraf te hebben gevraagd, een aparte ruimte om tijdens het wachten te kunnen werken. Super! Al jaren een zeer tevreden klant.
Goede informatie voorziening en vriendelijkheid adviseur.
Lekkage reparatie zonder onderzoek naar de oorzaak. Laat de klant niet uitspreken.
Ja ik vind dat hun service en vriendelijkheid heel prettig is. Ik heb dat nog nergens zo ervaren als bij Toyota Tilburg. Ze zijn erg duidelijk over wat het kost en komen vragen als er iets extra’s moet gebeuren zij doen dit niet zonder overleg met mij.
Men staat altijd klaar voor de klant en zeer klantvriendelijk.
Ik vind het erg dat de wachtruimte achterin afgesloten is wegens Corona. Eer staat nu bij de ingang wel een tafeltje maar niet leuk als je daar een tijdje wilt of moet wachten. Er was ruimte genoeg achterin dus waarom zo helaas?
Ik ben hier heel vriendelijk en zeer coulant behandeld. Goed werk geleverd, eerst overlegd en daarna pas uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden.
Staan altijd voor me klaar. Prima mensen.
Je wordt snel geholpen, flexibel, vlot, conform afspraak.
Opnieuw de loftrompet. Afspraken zijn afspraken. Worden nagekomen.
Goede service en persoonlijke behandeling.
Prima garage, goede service, fijn personeel. Goed overleg, je komt nooit voor verrassingen te staan. Dat, in mijn geval, de auto gehaald en weer thuis gebracht voor een beurt vind ik een een hele goede service!!
Vind ze vriendelijk en behulpzaam.
Goede service, zowel van de receptiemedewerker als de medewerkers van de garage.
Netjes. Als onkundige cq niet wetende ben ik afhankelijk. Ik heb het vertrouwen bij dit bedrijf dat ze mijn gevoel en wens ook nastreven en... WAARMAKEN!
Prima communicatie; de receptieruimte is voldoende; de directe verbinding met de werkplaats geeft prima beeld van activiteiten die er plaatsvinden
Ik heb dit inderdaad al eerder verwoord. Toyota zou iets aan haar prijzen moeten doen; het is aan de hoge kant. Elders kan het veel voordeliger. Daarnaast is het wisselen van de banden, opslag daarvan en verzekeren ook tegen een hoge prijs.
Stapsgewijze opbouw voor onderhoudssystemen op basis van delta verreden kilometers per jaar bijvoorbeeld 0<1000<5000<10000<20000<50000 km/jaar.Ook graag receptionisten die kennis van zaken hebben, zodat niet doorverwezen behoeft te worden naar anderen.
Juiste en correcte afhandeling.
Niet of nauwelijks met openbaar vervoer te bereiken. Bij aankoop nieuwe auto is leenauto beloofd, bleek later huurauto. Niemand is bereid mij of de auto voor een grote onderhoudsbeurt te halen en brengen. Ik ben 85 jaar. Twee uur wachten of gebruik maken van een leenfiets is geen optie.
Goed bereikbaar, prettige omgeving en personeel. Duidelijke en uitleg. Staat garant voor kwaliteit.
Klantgericht; deskundig; betrouwbaar.
Omdat de medewerkers oké zijn. Beleefd, functionele kennis en klantvriendelijk.
Deze garage in Amsterdam West is voor mij als Toyotarijder zeer goed. Een fijne garage om te komen.
Prettige dealer; uitstekend bereikbare ligging.
Ondanks corona fijn telefonisch contact men nam de tijd.
Alleen even een opmerking over de Toyota, dat hij lekte bij het derde remlicht. Daar kan Louwman niks aan doen, maar er zit nog steeds water in mijn achterklep. Ik geef het even de tijd en anders ga ik terug naar de garage. Geen reclame is dit voor Toyota, als het blijft zitten gaat het lekker roesten. Jammer!! Maar de service is top.
Behandeling zeer vriendelijk, altijd afspraken nakomen, nooit iets te klagen!
Goede dealer.
Prima service, vriendelijk en klantgericht.