9,0
17.353 beoordelingen
pechhulp-1440x430a_tcm-22-1731249.jpg

Toyota Pechhulp

Altijd en overal onbezorgd onderweg

Pech onderweg komt altijd ongelegen. Je had je de reis heel anders voorgesteld. De beste manier om problemen met jouw Toyota te voorkomen is regelmatig onderhoud. Gebeurt dit volgens de fabrieksrichtlijn met de onderhoudspakketten Standaard of Compleet? Dan kun je op pechhulp rekenen in vrijwel heel Europa. Bij het onderhoudspakket Budget kan de pechhulp additioneel worden aangeschaft.

Voordelen Toyota Pechhulp:
  • 24 uur per dag pechhulpservice*

  • Pechhulp door Toyota experts

  • In vrijwel heel Europa

377_TO_AfterSales_555x249_5.jpg

* Neem eerst altijd telefonisch contact op met Toyota Pechhulp voordat je tot actie overgaat.

24-7 pechhulpservice

Bel vanuit Nederland: 0800 - 22 00 025
Bel vanuit het buitenland: +31 20 - 59 29 836 (vanuit Finland: 99031 20 - 59 29 836)
Heb je een (private) lease auto? Bel dan het nummer wat door de leasemaatschappij aan je is verstrekt.

Zo ga je met een gerust hart op weg

Bij de aankoop van een nieuwe Toyota is gratis Toyota Pechhulp in vrijwel geheel Europa inbegrepen. Als je jouw Toyota laat onderhouden volgens de fabrieksrichtlijn bij je Toyota dealer in Nederland dan wordt de Toyota Pechhulp verlengd tot de volgende onderhoudsbeurt wanneer je kiest voor de onderhoudspakketten Standaard of Compleet. Bij het onderhoudspakket Budget kan Toyota Pechhulp additioneel worden aangeschaft.
Door goed onderhoud is de kans op autopech zo klein mogelijk. Als je onverhoopt toch pech heeft, helpt Toyota Pechhulp je weer snel op weg. In je woonplaats, in Nederland en in bijna heel Europa.

377_TO_AfterSales_555x249_10.jpg
Dit regelt Toyota voor u:
Uitzonderingen en voorwaarden Toyota Pechhulp

Toyota’s 24-uurs pechhulpservice is erop gericht hulp te verlenen wanneer dat nodig is. Voor meer details over de soort hulpverlening en de bijbehorende voorwaarden van het aangeboden hulppakket van Toyota Pechhulp, raden wij je aan de Toyota Pechhulp voorwaarden aandachtig door te lezen. Bekijk daarvoor de downloads.

Veelgestelde vragen

Toyota Pechhulp
  • Hoe kom ik in contact met Toyota Pechhulp wanneer ik problemen heb met mijn Toyota?

    U bent in Nederland, bel het gratis nummer 0800 - 22 00 025
    U bent in het buitenland, bel het nummer: 0031 20 - 59 29 836 (vanuit Finland: 99031 20 - 59 29 836)
    Heb je een (private) lease auto? Bel dan het nummer wat door de leasemaatschappij aan jou is verstrekt.

  • Wanneer heb ik recht op Toyota Pechhulp?

    Je hebt recht op Toyota Pechhulp wanneer je in het bezit bent van een geldige Toyota Service Pas met daarop de telefoonnummers voor de pechhulp.

  • In welke landen heb ik recht op pechhulp?

    Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Ceuta, Corsica, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, IJsland, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije (het Europese deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.

  • Waar kan ik meer informatie krijgen?

    Neem voor meer informatie over Toyota Pechhulp en/of de bijbehorende voorwaarden contact op met de Toyota dealer of stel een vraag in de live chat. Je kunt ook contact opnemen met het Toyota Informatie Center: 0800-0369 (gratis). Op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

  • Ik heb geen pechhulp pasje, of ben hem verloren; waar kan ik deze halen?

    Bij een Toyota dealer bij je in de buurt.